Usunięcie hemoroidów

Zabieg usunięcia hemoroidów laserem

Hemoriody – można z nimi żyć do pewnego etapu rozwoju choroby, stosując środki łagodzące dolegliwości. Ale są sposoby, by się ich pozbyć raz na zawsze. Wiemy jak to zrobić.

Hemoroidy są powszechną i dokuczliwą przypadłością, dlatego od lat specjaliści poszukują metod, które pozwolą je skutecznie leczyć. Gdy schorzenie zostanie zaniedbane i rozwinie się lub będzie niewłaściwie leczone, potrzebna jest radykalniejsza terapia.

Jest kilka metod chirurgicznego leczenia lecz coraz częściej stosuje się metody małoinwazyjne, takie jak metoda Celon lub leczenie laserem.

Za pomocą lasera, bezdotykowo, wykonuje się fotokoagulację, co powoduje martwicę guzka. Już po tygodniu powiększone guzki krwawnicze powinny zniknąć bez śladu. Zaletą zabiegu przeprowadzonego tą metodą jest jego prostota i bezpieczeństwo, precyzja, minimalne ryzyko wystąpienia dyskomfortu po operacji oraz szybki powrót do normalnej aktywności.

Gdy choroba jest bardziej zaawansowana  posługując się laserem można odparować zewnętrzne części guzków, nie stosujac cięć oraz zszywania ran – światło lasera jest na tyle precyzyjne, że lekarz wykonujący zabieg ma pełną kontrolę nad efektem tkankowym.

Zabieg laserowego usunięcia hemoriodów jest najnowocześniejsza metoda ich leczenia, alternatywną dla operacji chirurgicznej, za to o wiele mniej inwazyjną. Zabieg trwa krótko, jest bezbolesny, bezkrwawy a pacjent szybko wraca do swoich zajęć. Dolegliwości bólowe po laseroterapii są mniejsze a czas rekonwalescencji krótszy.

Wszystkie zabiegi laserowe mogą wiązać się w pewnym dyskomfortem, zatem na życzenie pacjenta, mogą być przeprowadzanie w sedacji wziewnej lub dożylnej.